MusicalTalentSkolen

Optagelse til MusicalTalentSkolen

Kun elever, der har bestået optagelsesprøven, kan tilmelde sig. De får tilsendt et direkte link efter bestået optagelsesprøve. Pris pr. sæson: 490,- kr. pr. måned i ni måneder.

AUDITION TIL SÆSON 2024-2026
Onsdag d. 5. juni (Grundlovsdag).
MusicalTalentSkolen Nyborg er et 2 årigt forløb, hvor du bliver undervist i teater, dans og sang af professionelle scenekunstnere. Du lærer, hvordan man arbejder godt og grundigt med alle discipliner - at det er et håndværk, som skal øves og arbejdes med.
Forløbet i MTS Nyborg er:

• Fællesundervisning hver onsdag aften
  • 30 min solosang hver uge
  • Deltagelse i projekter
  • Scene-erfaring gennem koncerter
  • Ture i teatret
  • Studietur til London på 3. semester

Vi holder til på Bastionen i Nyborg, hvor fællesundervisningen foregår.
MTS er en del af Nyborg Kulturskole, hvor sangundervisningen foregår.
Pris for hele pakken: ca. 490 kr. pr. måned (9 rater pr. sæson). Dog er der fuldt egenbetaling på Londonturen på 3. semester.
Undervisningen foregår fra august til april i ‘24/’25 og ‘25/‘26.
Er du interesseret, så skriv til lknu@nyborg.dk og få tilsendt en tilmeldingsblanket.
Onsdag d. 8.maj 2024 kl. 19.00 holder vi INFO-AFTEN på Bastionen, hvor du kan høre nærmere og stille spørgsmål.
Musical-Talentskolen er støttet af Statens Kunstfond. Kun elever, der har bestået optagelsesprøven, kan tilmelde sig. Pris for 2024-2026: 490,- kr. pr. måned i ni måneder

Udgivet i Musical-Talentskole og tagget .

Sæson: 2022 - 2024

Tid: